sobota, 20 lipca 2013

Powakacyjna fotorelacja :)

Hej Kochani! ;*
Wczoraj wróciłam znad morza :)
Pogoda dopisała, nie padało, opaliłam się. Także jestem zadowolona :)
W Mielnie teraz jest taka moda, że na ulicach sprzedają lakiery to paznokci. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła chociaż jednej sztuki. Nie(stety) na jednej się nie skończyło, więc mam 5 nowych lakierów :D
Znalazłam też poszukiwany przez włosomaniaczki masażer do skóry głowy (tzw. miziator)


Wpadły też drobne upominki i ciuchy ;)

Na ośrodku robiłam za kosmetyczkę i malowałam mamie i znajomej rodziców paznokcie. Także nie odpoczywałam całkiem od blogowej działalności :)

A teraz zdjęcia:



Nowy kolor włosów :)

Moja mordka kochana :)

Potargane wiatrem :)

Paznokcie koleżanki rodziców ;)



Jeden z nowych lakierów

Plażowa fryzurka ;)
Troszkę nieudany kłos robiony w drodze powrotnej z nudów :D
A Wam jak minął ten tydzień?
Byliście gdzieś?
A może odkryłyście jakieś kosmetyczne nowości, które warto przetestować? :)

5 komentarzy:

  1. mi tydzień minął bardzo szybko, w środę pojechałam do koleżanki na 3 dni i tak zleciało ;) a fryzura genialna :) a z kłosem to dojdziesz do wprawy, więc ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to ciekawie go spędziłaś :)

      Już udawało mi się robić ładniejsze, ale tego robiłam bez lusterka w samochodzie :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń