sobota, 4 czerwca 2016

Wielki powrót i aż 12 zdobień! +pytanie

Heeeeej!
Jak dawno mnie tu nie było, zastanawiam się, czy jest sens prowadzić tego bloga.. I tak mało kto na niego zagląda..

Ale jak już postanowiłam napisać, to pokażę kilka ostatnich mani. 
Edit: jednak zebrało się więcej niż kilka :D



1.Fioletowy gradient, dopiero teraz zdałam sobie sprawę, jak często u mnie gości :D

2.To mani bardzo dobrze mi się nosiło, niestety nie dało się uchwycić na zdjęciach..


3.Neon+holo +odręcznie malowany wzorek :D

4.Po awarii kciuka, musiałam spiłować wszystkie, ale szybko odrosły :)

5.Gradient , tym razem niebiesko czarny :)

6.Nudziakowe połączenie, bo po szaleństwach przychodzi czas na coś spokojnego :)

7. Inaczej sobie to mani wyobrażałam, ale nie miałam czasu zmyć, robione na komunię kuzyna i zakończenie roku szkolnego.

8.Delikatny gradient, znowu... Ale co ja poradzę, że lubię ten rodzaj zdobień :D

9.Brudasek, z nowej kolekcji Eveline.

10.Piękna fuksja, bardzo dobrze mi się ją nosiło, gościła również na stopach :)

11.Neon pokryty warstwą topu UV- świetny efekt w światłach klubu- świecące paznokcie :D


12.Obecne, debiut naklejek wodnych i cyrkonii :)



Które najbardziej przypadły Wam do gustu? :)
No i pytanie nad którym się zastanawiam od dłuższego czasu, zostawić bloga, czy dać sobie spokój i przestać go prowadzić?

14 komentarzy:

  1. Ostatnie zdobienie podoba mi się najbardziej :).

    Myślę, że powinnaś dalej prowadzić bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To hybrydy, żele czy zwykłe lakiery? :D
    Jak długo utrzymują się na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe lakiery+ dobry top coat. U mnie utrzymują się czasem nawet 10 dni, ale z racji, że szybko rosną mi paznokcie, to po tym czasie muszę zmienić, bo odrost mnie denerwuje :) Ale u Pań którym robię paznokcie, utrzymują się ok. tygodnia :)

      Usuń
  3. A jakiego topu teraz używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 i 10 mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te gradiantowe zdobienia :)
    Jakich lakierów użyłaś w tym nudziakowym mani?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz, pisz, nie zostawiaj bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że są jeszcze osoby które tu zaglądają :)

      Usuń
  7. Sama też mega lubię gradniety :-D fajni wyszła też ta pomarańczowa UV wersja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i ostatnie zdobienie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń