wtorek, 31 grudnia 2013

Propozycja sylwestrowego manicure- cz. 3 + Podsumowanie 2013

Hej Kochani.
Na początek chciałam Wam pokazać moje sylwestrowe pazurki. Jednak w rzeczywistości wszystko jest bardziej widoczne i zdjęcia tego nie oddają :)






A teraz czas na podsumowanie :)
Rok dobiega końca, już dziś ta wyjątkowa noc.
Nie będę robić wielkich statystyk, bo nie prowadzę tak długo bloga i pewnie nikogo to nie interesuję. 
Napiszę tylko kilka słów. A więc.. bloga założyłam całkiem spontanicznie, 11 maja 2013 roku, czyli ma dopiero 7 miesięcy. Nie byłam pozytywnie nastawiona i myślałam, że nie przyjmie się w blogsferze i po tygodniu zrezygnuję, jednak to dzięki Wam prowadzę go dalej, dajecie mi wielką siłę! Dziękuję! :*
Przez ten czas łącznie podglądaliście mnie ponad 12 000 razy, a najbardziej spodobała Wam się notka o tęczowych paznokciach -KLIK (265 wejść) :)

Jeśli chodzi o życie prywatne, rok 2013, mimo pechowej '13' nie był taki zły, pogłębiałam przyjaźnie, poznałam nową klasę, czyli wspaniałych ludzi i spędziłam cudowne chwile. Mam nadzieję że rok 2014 będzie jeszcze lepszy i że spełnię wszystkie postanowienia, których nie udało mi się zrealizować w 2013 roku oraz będę się rozwijać w tym co uwielbiam robić, czyli w malowaniu paznokci :)

Podsumowanie paznokci:


Podsumowanie włosów, choć ostatnio zaniedbałam ten dział na blogu, ale nadal o nie dbam i obiecuję, że po nowym roku, taka notka się pojawi! :)
Jak widać, raz się kręciły, raz były proste :D


Sylwestra spędzam ze znajomymi i przyjaciółmi, mam nadzieję że to będzie udana noc! <3
Wam również takiej życzę! I aby przyszły rok, był pełen sukcesów, samych dobrych dni i bez jakichkolwiek niepowodzeń. :)


4 komentarze: